Сторінка для гостей. Напишіть свої враження і побажання.

Вересень 28, 2011 at 8:20 pm (Вітаю!)

 Шановні колеги! Вітаю вас з професійним святом! Бажаю вам міцного здоров’я та довголіття, нехай здійснюються найзаповітніші ваші мрії, а також щоб у наших родинах завжди панували тепло, радість та затишок.

С праздником, учителя!

  

Шановні колеги, учні, батьки!

Прийміть мої найщиріші вітання з Новим Роком та Різдвом Христовим!

Хай сяйво Новорічної та Різдвяної зірки дарує Вам міцне здоров’я, щастя, спокій і затишок у Ваші домівки, сповнять серця натхненням, за яким неодмінно настануть добробут і життєвий успіх.

  Учитель – це великий трудівник. Ми працюємо з усіма й для всіх, працюємо чесно й сумлінно і нам приємно, коли з вдячністю оцінюють нашу працю.
Мені дуже цікава Ваша думка про матеріали сайту. Заздалегідь вдячна за Ваші поради.

Музыкальная открытка от сайта muzotkrytka

 

Сторінка для гостей. Напишіть свої враження і побажання.

91s коментарів

  1. Тетяна said,

    Євгенія Борисівна! Сьогодні вперше потрапила на ваш сайт. Сподобалось все. особливо презентації позакласних заходів. Дуже зацікавив матеріал для 11 класу. Тепер я ваш постійний відвідувач.

  2. Тетяна Сергіївна said,

    Шановна Євгенія Борисівна! Випадково натрапила на ваш сайт і він мені дуже сподобався. Скільки корисної і цікавої інформації. Щиро вдячна за допомогу нам молодим учителям.

  3. Галина said,

    Добрий вечір. Євгенія Борисівна!Низький Вам уклін за відкритість і доступ до Ваших надбань. Здоров’я,натхнення і Божого благословення на всі Ваші справи.

  4. myfizika said,

    Я вдячна за теплі слова і побажання. Повірте, кожному вчителю потрібні ці слова від учнів, колег, просто відвідувачів.
    Я всіх вас вітаю з професійним святом і бажаю успіхів у роботі, гарних учнів, взаєморозуміння у родині. Всього найкращого. Євгенія Борисівна.

  5. kruchenova said,

    Шановна Євгенія Борисівна!
    Вітаю Вас зі святом!. Я щаслива, що працюю з таким творчим , прогресивним вчителем. Ви постійно йдете вперед у своєму розвитку й ведете за собою. З Вами легко, приємно і спокійно. Постійно відчуваю Ваше плече. Хай Вас Бог береже! Щастя Вам і Вашій родині!
    З повагою Валентина Михайлівна.

  6. myfizika said,

    Дякую вам, Валентина Михайлівна!

  7. Громова К.А. said,

    Низький уклін вам, вчителю від Бога
    За душу золоту, сердечність та тепло.
    Нехай трояндами встеляється дорога,
    Повік нам не забути все Ваше добро.
    Здоров’я міцного, щастя без краю,
    Усього найкращого щиро бажаю!

  8. myfizika said,

    Катя, дякую за вітання. Я пишаюсь тим, що у мене є такі учні.

  9. Анна З. said,

    Дякую вам, Євгеніє Борисівно!Я з великим задоволеям сідаю за стіл, щоб зробити фізику та завжди усміхаюся, коли йду у ваш кабінет. Ви дуже привітна та ласкава вчителька!

  10. myfizika said,

    Дякую Аня! Мені так приємно, що тобі подобається фізика. Бажаю успіхів у вивченні фізики!

  11. Олена Іванівна said,

    Євгенія Борисівна, мені як молодому вчителю дуже допомогає ваш сайт у роботі. Повірте, важко знайти потрібний матеріал, вибрати головне і надати учням у цікавій формі. Я вам вдячна за ваш труд. Олена Іванівна

  12. Катерина Іванівна said,

    Доброго часу дня, шановна Євгенія Борисівна. я як вчитель зі стажем щиро вдячна вам за ваші наробки, якими ви ділитесь з іншими. Ваш сайт – це велика допомога як учням, так і вчителям. І я впевнена, що кожен знайде для себе цікавий матеріал. Ще раз дякую.

  13. Ольга said,

    Я вам вдячна за ваш великий труд і за надання допомоги. Ваші презентації з природознавства – велика скарбниця для кожного вчителя. Здоров’я, творчих злетів, мудрості. Дяку.ю.

  14. Настьона Крикунова said,

    Статика, динаміка, кінематика,
    Як і в математиків — сама романтика.
    Тільки замість теорем — є закони,
    Лейбніца, Паскаля, Ньютона.
    Що, як і коли замерзає,
    Гальмування шлях визначаєм,
    Силу тяги, швидкість і прискорення,
    Під кінець уроку — всі зморені.
    Правда, демонстрації — то здорово,
    Як зробити могли б мотора ми,
    Нам розкажуть, якщо будемо слухати,
    А не хлопати на уроках вухами.

  15. Вирыч Алина said,

    Добрий вечір, Євгеніє Борисівно!!!
    Я дуже вдячна що ви викладаєте такий чудовий предмет і ви дуже чудовий вчитель!
    Я вас дуже поважаю і жду вже вашого уроку та спец курсу….=)

  16. myfizika said,

    Аліна, дякую. Я теж з радістю іду на ваш урок

  17. Ольга Володимирівна said,

    Я захоплююсь вчителем, який створив такий цікавий сайт. Стільки додаткового матеріалу, цікавих заходів. Дякую за можливість познайомитися з вашими наробками.

    • myfizika said,

      Ольга Володимирівна! Рада вас бачити на своєму сайті. Я задоволена, що ви знайшли потрібний матеріал. Успіхів вам і вашим дітям.

  18. Громова К.А. said,

    Евгения Борисовна! Я благодарна Вам за то, что создали сайт, который содержит много интересного и полезного.Лично для себя я нашла огромное количество материалов, которые помогают в обучении. СПАСИБО ВАМ!

    Вы педагог серьёзный, строгий,
    И вплоть до нанотехнологий
    Всё объясняете легко,
    Доходчиво и глубоко.
    Нам интересно всё и ново –
    Ведь физика – наук основа
    Законов знание и схем
    Нам в жизни пригодится всем!

    • myfizika said,

      Катя, я тобі вдячна за такі слова. Цей сайт створений для вас – учнів. І я рада, що він допомогає вам у навчанні. Євгенія Борисівна.

  19. Поліна said,

    Шановна Євгенія Борисівна!
    Від щирого серця хочу подякувати Вам за цей цікавий сайт,за те,що знаходите час щоб завжди поповнити його чимось цікавим та корисним!
    Також хочу виразити своє вреження,від тих презентацій,що Ви робите власноруч!
    Ще раз дуже дякую!

    • myfizika said,

      Дякую. Поліна, я бажаю тобі успіхів у вивченні фізики.

  20. НАСТЯ МАНЬКОТ said,

    Дуже дякую,Євгеніє Борисівна за те,що Ви всіляко допомагаєте нам в вивчені Вашого предмету!!!!
    Блог також дуже гарно оформлений,цікавий та зручний в користуванні.
    Творчої наснаги Вам,і побільше таких учнів як 11 клас(:
    Вдалого вечора!

    • myfizika said,

      Настя, я вдячна тобі і 11 класу за підтримку, розуміння, гарне ставлення до навчання. Бажаю успіхів. І тобі теж вдалого вечора!

  21. Іра said,

    Євгеніє Борисівно!Я дуже вдячна Вам за Ваш сайт.Ви допомагаєте нам у вивченні фізики, публікуєте корисні поради і розміщуєте цікавий матеріал.Ще раз дякую Вам!

  22. Катерина said,

    Шановна Євгенія Борисівна!Мені дуже подобається ваш сайт!! Завдяки цьому ми можемо готуваться до конрольних, самостійних робіт.Також, учні можуть бачити свої презентації,Тут дуже багато різної інформиції, яка не стосується саме фізики.Дуже Вам дякуємо за створення цього сайту!!!!!!!

  23. Екатерина said,

    Євгеніє Борисівно!Дякую Вам за цей чудовий сайт, де ми можемо знайти все що нам треба, добре підготуватися до самостійних та корольних робіт!!!
    Ще тут ми можемо знайти дуже корисну інфотримацію, не тільки з вашого передмету…..Дякую вам велике!!!!

    Спасибо я Вам говорю,
    за теплоту и ласку,
    опять спасибо говорю,
    за то, что все как в сказке.
    За воспитание детей,
    за мир в семье и за уют,
    за то, что за окном зимой,
    нам птицы радостно поют.
    За нежность Вашу и любовь,
    души веселье вновь и вновь,
    за Вашу вкусную еду,
    что на столе всегда найду.
    За те прекрастные мгновенья,
    за песни и стихотворенья,
    за то что рядом Вы всегда,
    когда и радость и беда.

    • myfizika said,

      Катюша, дякую! Я щаслива, що вам допомогає мій сайт.

  24. Марія said,

    Шановна Євгенія Борисівна! Дякую вам за ваш сайт, де ми завжди можемо знайти потрібну та цікаву інформацію, дізнатися багато корисного. Він дійсно допомагає нам у навчанні. Велике вам дякую!

  25. Sabotage said,

    Євгеніє Борисівно!Дякую вам за цей чудовий сайт , який допоміг поглибити мої знання з фізики!Завдяки цьому сайту це було дуже легко:)

  26. Катя said,

    Євгеніє Борисівно! Завдяки вашій наполеглевій праці, сайт став неймовірною знахідкою як для учнів так і для вчителів! Бажаю Вам високих злетів!!!

  27. Елена said,

    Шановна Євгенія Борисівна дякуємо за такий чудовий сайт! Ви дуже допомагаєте нам не шкодуючи свого часу та сил)

  28. K.A.Y.S.E. said,

    Отличный сайт! мне очень нравится, вы всегда нам помогаете!

  29. Ольга Володимирівна said,

    Сайт очень понравился. Много интересного и уникального материала. Большое спасибо вам, Евгения Борисовна.

  30. kruchenova said,

    Уходит старый год,
    Шуршит его последняя страница.
    Пусть лучшее, что было, не уйдет,
    А худшее – не сможет повториться.
    Пусть Новый год со счастьем новым
    Под сказку сна к вам в дом войдет
    И вместе с запахом еловым
    Здоровья, счастья принесет!
    Желаю здоровья, тепла и добра,
    Чтоб все неудачи сгорели дотла,
    Чтоб жить не тужить до ста лет довелось.
    Пусть сбудется всё, что ещё не сбылось!

  31. Ярослав Братейко said,

    Шановна п. Євгенія, щиро вдячний вам за привітання з Новим Роком І Різдвом Христовим. Все, що ви мені побажали нехай вам відгукнеться сторицею.

  32. Marina said,

    Від щирого серця вітаю Вас з Новим Роком!

    Бажаю Вам міцного здоров’я, здійснення професійних планів, творчого натхнення, здійснення усіх мрій та задумів.

    Нехай свята принесуть для Вас добробут, благополуччя, родинний затишок, нових друзів та партнерів, пошану та любов від рідних та близьких, яскравих та щасливих подій, всього найкращого!

  33. Сергей said,

    Шановна п. Євгенія. Я зачарований матеріалом вашого сайту. Бажаю успіхів, творчих звенршень і професійних злетів.

  34. віка said,

    Шановна Євгеніє Борисівно. Дуже вдячна за клопітку працю. Творчих вам звершень і надалі. Єдине запитання. А чи можливо скачати відео уроки?
    У мене ніяк не виходить. Робила спробу по уроку Родючість грунтів. Презентацію скачала, а відеочастину не змогла.

    • myfizika said,

      Все можна скачати. Якщо тут не виходить, скачайте з you Tube. Натисните на роботі (відео) you Tube, переходите на цей сайт и скачуєте. Всього найкращого!

  35. Ольга Семенівна said,

    Шановна Євгенія Борисівна!Я з великою насолодою перегортаю сторінки вашого сайту. Який чудовий матеріал, Бажаю вам творчихуспіхів і радуйте нас і надалі своїми роботами.

  36. Алина В. said,

    Євгенія Борисівна, ви дуже гарний вчитель!
    Я дуже рада , що ви нам викладаєте цей чудовий урок “фізику”!!!!

  37. Савченко Артем Анатольевич said,

    Євгенія Борисівна, велика вам подяка за ваш труд!

  38. Ірина said,

    Шановна Євгенія Борисівна! З великим задоволенням перегортаю сторінки вашого сайту. Щиро вам вдячна за цікавий матеріал до уроків, яким ви щедро ділитеся з нами – колегами. Творчих звершень і головне здоров’я вам і вашій родині. Ірина

    • myfizika said,

      Дякую! Сайт постійно поповнюється матеріалами, тому заходьте, користуйтесь. Мені дуже важлива ваша думка.

  39. Громова К.А. said,

    Электроны, нейтроны, протоны
    Вызывают протяжные стоны,
    Как в ответе нам не ошибиться,
    Где летают какие частицы?
    А вольтметр? А диффузия? Боже,
    Как запомнить нам все это тоже?
    Вам, учитель, мы бы очень желали,
    Чтобы все вокруг физику знали!
    С ДНЕМ УЧИТЕЛЯ!

  40. Людмила петрівна said,

    КУБОК ВИЗНАННЯ За умовами, я повинна передати «Естафету Визнання» далі, тим блогерам, чиї матеріали представляють для мене інтерес, що я із задоволенням і роблю. Бажаю успіху! Заходьте за кубком на сторінку: http://matematika.moy.su/index/0-2

  41. Татьяна said,

    Евгения Борисовна! Огромное спасибо за ваш труд!

  42. blackveter said,

    Шановна Євгенія Борисівна дуже чудовий сайт)) Для мене, як для молодого вчителя приносить багато користі в роботі)))) Дякую)

  43. Оксана Рафальська said,

    Хотілося, щоб ви провели майстер – клас щодо розкручування та розміщення матеріалів на сайті. Бо я вражена вашими досягненнями. І вчителям України потрібен ваш досвід і вміння!

    • myfizika said,

      Дякую вам за приємні слова. Я спробую вам допомогти. А кнопками ми обов’язково обміняємось

  44. Cтепанова Галина Сергіївна said,

    Добрий день Євгенія Борисівна+ мені цікаво а ви проводили самі ці вечори у Вас чудовий матеріал але презентації зроблені не по стандарту неповинно все віконце заповнюватись текстом текст в презентації повинен бути коротким і змістовним і бажано під картинкою або збоку === треба щоб якась картинка була а не сплошний текст і щодо проведення вечора з фізики я так уявила що діти прийшли посідали а Ви їм слайди оці показували а вони відповідали —-це не вечір===== на вечорі обовьязково повинно бути дійство треба якісь питання обігрувати сценками якимось казковими персонажами от музика у вас чудова у вас такі цікаві розробки але реба ще посидіти і попрацювати над ними От я візьму ваш матеріал і мабуть з місяць буду його переробляти Я кщо є змога прочитайте мою розробку засідання астрономічного гуртка у журналі Фізика в школі там є і урок Електричний струм у різних середовищах

    • myfizika said,

      Доброго дня, Галино Сергіївна! Цей матеріал (позакласні заходи) я готувала давно (більшість їх публікували у фахових журналах). Дякую за зауваження, але я добре знаю як створювати і презентації і фільми, але ці презентації не для самого проведення (кожний вчитель захід або урок бачить по-своєму). Це можна назвати шаблоном, і вчителі його використовують (навіть у журналах) і без посилання на матеріал. Зробіть свою презентацію, змініть матеріал, і удачі вам!

  45. Паньків Галина said,

    Мені сподобався і Ваш сайт, і Ваш ентузіазм вчителя в перебудові ставлення до викладання. Із задаволенням поспілкуюсь та поділюсь своїми матеріалами. Мій сайт за адресою pankiv.te.ua

    • myfizika said,

      Дякую. Дуже сподобався ваш сайт. Гарна методична скарбничка. Зайдіть на мій математичний сайт, впевнена – сподобається

  46. skripka23 said,

    Шановна Євгенія Борисівна! Ви вчитель від Бога! Дуже гарнині презентації, матеріали. Це просто знахідка для молодих спеціалістів! Дякую, Ви мені дуже допомогли! Здоров’я та творчого натхнення!

    • myfizika said,

      Дякую, дуже приємно! Користуйтесь при нагоді. І звертайтесь, якщо є питання

  47. Екатерина Клищенко said,

    Евгения Борисовна, здраствуйте!!!! У Вас здесь все как всегда великолепно!!!)))) Когда мы учились сайт уже был на высшем уровне, но сейчас он стал еще лучше!!! Удачи Вам!!!! Я вами горжусь!!! p.s скучаю по нашим урокам физики!!!!!

    • myfizika said,

      Катенька, здравствуй! Я так рада, что ты помнишь наши уроки! А я горжусь вами! Удачи тебе!

  48. Тетяна said,

    Шановна Євгенія Борисівна! Вітаю вас з професійним святом! Бажаю творчих успіхів, гарних учнів і міцного здоров’я!

  49. Громовая Е.А. said,

    Законов физики не счесть!
    Хвала Учитель, Вам, и честь!
    За то, что трудный сей предмет
    Преподаете много лет,
    Вы так доступно и понятно,
    Что вторим мы за Вами внятно.
    Что нет в ответах наших «каши»,
    Заслуга, между прочим, Ваша!
    С Днем Учителя!!!

  50. Ірина said,

    Євгенія Борисівна!!!! Вітаю Вас з Новим Роком і Різдвом Христовим!!!
    Завдяки Вашому сайту та презентаціям,вивчання природознавства стало цікавим для мого сина пятикласника.
    Велике Вам спасибі і низький уклін за Вашу любов до школи та діточок.
    З повагою Ірина.місто Донецьк

    • myfizika said,

      Шановна пані Ірино! Я Вам дуже вдячна за такі теплі слова. Вас і вашу родину вітаю від щирого серця з Новорічними святами. Бажаю всього найкращого, а сину стати майбутнім фізиком!

  51. Ірина said,

    Хай Новий рік з добром прийде,
    Здоров’я, успіх принесе,
    Різдво з колядою нехай завітає,
    І щастя безмежним благословляє!
    Хай щастить у добрих справах
    І працюється на славу,
    В Новий рік здійсняться мрії
    Втіляться в життя надії!
    Нехай небо посміхнеться
    І завжди все удається
    З Новим роком! В добрий час!
    Із Різдвом вітаєм Вас!

  52. Олег said,

    Величезна ВАМ вдячність за ВАШУ працю!!! Сайт дуже цікавий. Якщо можна, буду використовувати ВАШІ матеріали в своїй роботі (не для комерційних цілей). З повагою Олег.

  53. Світлана Станіславівна said,

    Шановна Євгенія Борисівна! Дякую Вам за вашу натхненність, креативність, методичність, любов до своєї професії. Дуже корисні, повчальні, доступні матеріали на Вашому сайті. Натхнення, здоров’я Вам у нашій нелегкій, але необхідній праці!!!

  54. Світлана said,

    Доброго дня, шановна Євгеніє Борисівно! До Вас із проханням звертається студентка 4-го курсу спеціальності “видавнича справа і редагування” Української академії друкарства (м. Львів). Я пишу бакалаврську роботу, яка полягає у перевиданні підручника з природознавства для 5 класу (за новою програмою). Для виконання роботи, мені необхідно зібрати досвід кваліфікованих педагогів. Ви не могли б дати короткі відповіді на декілька питань? Я буду Вам вельми вдячна.
    1. Чи користуєтесь Ви додатковою літературою/наочними матеріалами для проведення уроків з природознавства у 5-му класі або Вам достатньо лише основного підручника?
    2. Який саме підручник Ви використовуєте в якості основного? Чи є у Вас якісь зауваження або побажання щодо нього?
    3. Чи були нарікання з боку батьків на підручник?
    4. Чи виникали в учнів певні ускладнення під час засвоєння навчального матеріалу або виконання завдань із підручника?
    Дякую Вам!

  55. Світлана said,

    Шановна Євгеніє Борисівно, Ваш сайт дуже корисний, цікавий як для педагогів так і учнів. Велика Вам вдячність за плідну працю. Бажаю Вам в майбутньому нових досягнень.

  56. Наталія Попович said,

    Шановна Євгенія Борисівна!

    Вас вітає представник відділу електронних книг видавнитцва “Ранок” Наталія. Перш за все, ми у захваті від Вашого сайту і хотіли б подякувати Вам за плідну працю. По-друге, ми хотіли б запропонувати Вам співробітництво з нашим видавництвом. Будь ласка, напишіть нам листа на вказану електронну адресу, і ми розповімо Вам детальніше, у чому полягає наша пропозиція.

    Щиро сподіваємося на відповідь.

    З повагою,
    Наталія

  57. Татьяна Алексеевна said,

    Евгения Борисовна, у Вас просто потрясающий сайт!!! Наткнулась на этот сайт в поисках программы факультатива “Деякі питаннея з історії механіки” Ліскович О.В. Если не трудно, подскажите, где искать. Спасибо

  58. Олена Василівна said,

    Дякую за чудову можливість познайомитися з вашими роботами – розробками уроків, презентаціями і фільмами. Щиро вдячна за ваш труд, за творчий вогник, за те, що ви поділилися своїми наробками

  59. Ірина said,

    Доброго вечора! Вражена Вашою творчою працею! Дякую за такий насичений ресурс! Доля мене повернула до Фізики після 25 років викладання математики. Доводиться дуже багато працювати над собою, вчитеся у колег. Дякую за відкритий доступ до власного досвіду. Поклала посилання на Ваш сайт до себеу копілочку.
    У відповідь : буду рада, якщо наш ресурс прийдеться Вам до нагоди. Привіт із Запоріжжя http://rmcmath61.blogspot.ru/ Заходьте!

    • Євгенія Борисівна said,

      Дякую вам, пані Ірино, за приємні слова. Якщо ви звернули увагу, то зараз я більше працюю з учнями (додаткові домашні завданя, творчі роботи). Тому на сторінках уроків ви знайдете матеріал, який використовується зараз. А ще я пропоную вам переглянути мій сайт: https://fizichka.wordpress.com (робота з обдарованими учнями)

  60. Ольга Миколаївна said,

    Дякую за цікавий і змістовний матеріал. Успіхів вам!

Залишити відповідь

