Природознавство. 6 клас
Таблиці, плакати з природознавства
Готуємось до самостійної роботи. Завдання для 6 класу
Мій рідний край!
Яке майбутнє у людства? Екологічна сторінка.
Вступ. Поняття системи. Природні та штучні системи.
Презентація: Властивості організмів. Ріст та розвиток.
Питання для самостійної роботи
ОРГАНИ РОСЛИН, ТВАРИН
Властивості організмів. Ріст та розвиток.
Презентація: Живлення, його типи.
Урок: Живлення, його типи.
Презентація: Види розмноження рослин і тварин
Презентація: Дихання рослин і тварин. Значення дихання для організмів.
Презентація: Значення пристосування організмів до умов існування
Презентація: Природні синоптики та народні прикмети
Самостійна робота. 6 клас
Презентація: Екосистема. Харчові ланцюги
Презентація: Екосистеми своєї місцевості: ліс, степ та прісна водойма
Презентація: Грунт. Склад грунту.
Презентація: Поле. Рослини та тварини поля. Сад. Догляд за садом.
Зелена архітектура. Значення штучних екосистем у житті людини.
Настьона Крикунова said,
9 Жовтня, 2011 at 2:52 pm
Дуже і дуже 6-б клас( в том числі і я) дякуєм за допомогу у підготовці до уроків! Велике СпАсИбІ!!!
myfizika said,
13 Жовтня, 2011 at 1:05 pm
Дякую Настя. Мені дуже приємно.
Бойко Зоя said,
4 Листопада, 2011 at 7:47 am
Огромное спасибо за такой интересный и красочный материал, он очень помогает на уроках. СПАСИБО!!!!
Илля said,
10 Листопада, 2011 at 4:52 pm
спасибі за матеріал я тепер підготувався до уроку і знаю матеріал
myfizika said,
15 Листопада, 2011 at 6:58 pm
Молодець!
Настьона Крикунова said,
10 Листопада, 2011 at 5:10 pm
Дякую Євгенія Борисівна! Мені здалася дуже цікавою Презентація: Природні синоптики та народні прикмети. Спасибі
myfizika said,
15 Листопада, 2011 at 6:58 pm
Дякую
Анастасія Малик said,
10 Листопада, 2011 at 5:46 pm
Добрий вечір! Підскажіть, будь ласка, де тут можна знайти питання до самостійної роботи по темі ” Властивості організмів. Ріст та розвиток.”???
myfizika said,
10 Листопада, 2011 at 6:03 pm
Настя, подивись: самостійна робота.
Илля said,
6 Грудня, 2011 at 6:19 pm
Спасибі за матеріал. Я тепер знаю матеріал і буду готуватися до уроку
Валерій said,
26 Січня, 2012 at 5:13 pm
Не устаю повторять :”ВЫ-умница!”Учитель физики создал прекрасные материалы по биологии,экологии.В своих отзывах дети пишут ,что с некоторых пор изучение природоведения стало скучным и трудным.Я,учитель с большим стажем, согласен с ними, а ВАШИ презентации и разработка скрашивают уроки .СПАСИБО!
Продолжайте и дальше эту работу
В.И.
myfizika said,
26 Січня, 2012 at 5:30 pm
Дякую! Дуже приємно!
Olga said,
7 Лютого, 2012 at 10:05 pm
Дуже цікава інформація, особливо для студента практиканта! Дуже дякую
Olga said,
7 Лютого, 2012 at 10:07 pm
Дуже цікава інформація, особливо для студента практиканта! Дуже дякую!
myfizika said,
9 Лютого, 2012 at 7:53 pm
Дякую.
Ірина А., Київ said,
14 Лютого, 2012 at 4:23 pm
Шановна Євгеніє Борисівно! Дякую Вам за те, що ділитеся своїми наробками.
Сергій said,
6 Березня, 2012 at 7:17 am
Шановна Євгеніє Борисівно! Дякую Вам за Ваші наробками, некожний поділиться своїми роботами.
Ніка said,
12 Березня, 2012 at 6:36 pm
Велике спасибі за розробки, дуже інформативно!
Харьков said,
16 Вересня, 2012 at 8:07 pm
Большое спасибо за такой материал. Спасибо Вам за Ваш труд. На уроках дети с большим удовольствием реагируют на красочный и доступный материал презентаций. Спасибо, что помогаете нам учителям готовиться к урокам.
myfizika said,
17 Вересня, 2012 at 6:24 am
Користуйтесь. Я рада, що вам допомогла.
светлана said,
19 Вересня, 2012 at 8:04 pm
Просто супер!!!Вы умничка, такой труд!!!Спасибо за возможность пользоваться вашим материалом.
myfizika said,
19 Вересня, 2012 at 8:07 pm
Дякую, дуже приємно
Володимир said,
4 Листопада, 2012 at 9:34 pm
Шановна Євгенія Борисівна! Щиро дякую за презентації! Завдячуючи Вашим напрацюванням, при підготовці до уроків значно економлю такий дорогоцінний вчительський час.
Ліза Жалніна said,
17 Грудня, 2012 at 6:49 pm
ДУЖЕ-ДУЖЕ-ДУЖЕ-ДУЖЕ ДЯКУЮ) Я почала хоч щось розуміти бо був повний нуль, і навіть отримала 11) ДЯКУЮ ВЕЛИКЕ!!!)
myfizika said,
18 Грудня, 2012 at 5:46 am
Дуже приємно. Бажаю успіхів!
Слава Литоаенко 6 А клас said,
29 Квітня, 2013 at 2:10 pm
я заходив але не найшов питання
myfizika said,
29 Квітня, 2013 at 5:11 pm
Слава, заходиш на сторінку “Природознавство. 6 клас” і зверху на сторінці є кнопка “ПРИРОДОЗНАВСТВО, 6 КЛАС”, натискаєш її відкриваються питання
myfizika said,
29 Квітня, 2013 at 5:12 pm
Слава, поглянь тут зверху є кнопка
Слава Литоаенко 6 А клас said,
12 Травня, 2013 at 3:31 pm
Дякую
myfizika said,
12 Травня, 2013 at 6:45 pm
Зниклі: види, про які після неодноразових пошуків, проведених у типових місцевостях або в інших відомих та можливих місцях поширення, відсутня будь-яка інформація про їх існування у дикій природі;
Зникаючі: види, що знаходяться під загрозою зникнення, збереження яких є малоймовірним, якщо продовжиться згубна дія факторів, що впливають на їх стан;
Вразливі: види, які у найближчому майбутньому можуть бути віднесені до категорії «зникаючих», якщо продовжиться дія факторів, що впливають на їх стан;
Рідкісні: види, популяції яких невеликі, які у наш час[Коли?] не відносяться до категорії «зникаючих» чи «вразливих», хоча їм і загрожує небезпека;
Невизначені: види, про які відомо, що вони відносяться до категорії «зникаючих», «вразливих» чи «рідкісних», однак достовірна інформація, яка б дозволяла визначити, до якої із зазначених категорій вони відносяться — відсутня;
Недостатньо відомі: види, які можна було б віднести до однієї з вище перерахованих категорій, однак у зв’язку з відсутністю повної достовірної інформації питання залишається невизначеним;
Відновлені: види, популяції яких завдяки вжитим заходам щодо їх охорони не викликають стурбованості, однак не підлягають використанню і вимагають постійного контролю.
Слава Литоаенко 6 А клас said,
12 Травня, 2013 at 3:35 pm
Підскажіть будьласка. Що представляє собою Червона книга? За якими категорiями кожен вид включено до Червоної книги ?
myfizika said,
12 Травня, 2013 at 6:45 pm
Червона книга України -анотований та ілюстрований перелік рідкісних видів та підвидів, що знаходяться під загрозою зникнення на території України, і підлягають охороні; основний документ, в якому узагальнено матеріали про сучасний стан рідкісних і таких, що знаходяться під загрозою зникнення, видів тварин і рослин, на підставі якого розробляються наукові і практичні заходи, спрямовані на їх охорону, відтворення і раціональне використання.
У виданні Червоної книги 2009 року для видів застосовано наступні критерії:
Вразливий;
Зникаючий;
Недостатньо відомий;
Неоцінений;
Рідкісний.
Слава Литоаенко 6 А клас said,
13 Травня, 2013 at 11:15 am
Дякую ви мене дуже виручили
Олесь said,
27 Серпня, 2013 at 6:35 pm
Шановна Евгенія Борисівна! Велика вдячність Вам за таку потрібну і цікаву справу! Хай бог дає Вам здоров”я!
myfizika said,
27 Серпня, 2013 at 6:38 pm
Дякую вам за приємні побажання!