Природознавство. 6 клас

new45

Таблиці, плакати з природознавства
new45Готуємось до самостійної роботи. Завдання для 6 класу

Мій рідний край!

Яке майбутнє у людства? Екологічна сторінка.

 Вступ. Поняття системи. Природні та штучні системи.

Презентація: Властивості організмів. Ріст та розвиток.

Питання для самостійної роботи

 





ОРГАНИ РОСЛИН, ТВАРИН

Властивості організмів. Ріст та розвиток.

Презентація: Живлення, його типи. 

Урок: Живлення, його типи.

Презентація: Види розмноження рослин і тварин

Презентація: Дихання рослин і тварин. Значення дихання для організмів.

Презентація: Значення пристосування організмів до умов існування

Презентація: Природні синоптики та народні прикмети


 Самостійна робота. 6 клас

Презентація: Екосистема. Харчові ланцюги

Презентація: Екосистеми своєї місцевості: ліс, степ та прісна водойма

Презентація: Грунт. Склад грунту.

Презентація: Поле. Рослини та тварини поля. Сад. Догляд за садом.

Зелена архітектура.  Значення штучних екосистем у житті людини.

Звуки природи

Машини та механізми 

Урок: МАШИНИ ТА МЕХАНІЗМИ

Презентація: Сила. Види сил. Сили в живій природі 

Презентація: Прості механізми. Природознавство. 6 клас

Презентація: Сила. Сила тяжіння. 6 клас

Презентація: Перетворення енергії. Енергозбереження.

 Сила. Вимірювання сил. Тести. 6 клас. Природознавство

Екосистема. Ланцюги живлення. Тести

Завантажити: Сила. Вимірювання сил. 6 клас 

Презентація: Людина і біосфера

Презентація: Людина і біосфера. Червона книга

 ЛЮДИНА І БІОСФЕРА

Презентація: Природоохоронні території

lnA01

Презентація: ЧЕРВОНА КНИГА

35s коментарів

  1. Настьона Крикунова said,

    Дуже і дуже 6-б клас( в том числі і я) дякуєм за допомогу у підготовці до уроків! Велике СпАсИбІ!!!

  2. myfizika said,

    Дякую Настя. Мені дуже приємно.

  3. Бойко Зоя said,

    Огромное спасибо за такой интересный и красочный материал, он очень помогает на уроках. СПАСИБО!!!!

  4. Илля said,

    спасибі за матеріал я тепер підготувався до уроку і знаю матеріал

  5. Настьона Крикунова said,

    Дякую Євгенія Борисівна! Мені здалася дуже цікавою Презентація: Природні синоптики та народні прикмети. Спасибі

  6. Анастасія Малик said,

    Добрий вечір! Підскажіть, будь ласка, де тут можна знайти питання до самостійної роботи по темі ” Властивості організмів. Ріст та розвиток.”???

  7. Илля said,

    Спасибі за матеріал. Я тепер знаю матеріал і буду готуватися до уроку

  8. Валерій said,

    Не устаю повторять :”ВЫ-умница!”Учитель физики создал прекрасные материалы по биологии,экологии.В своих отзывах дети пишут ,что с некоторых пор изучение природоведения стало скучным и трудным.Я,учитель с большим стажем, согласен с ними, а ВАШИ презентации и разработка скрашивают уроки .СПАСИБО!
    Продолжайте и дальше эту работу
    В.И.

  9. Olga said,

    Дуже цікава інформація, особливо для студента практиканта! Дуже дякую

  10. Olga said,

    Дуже цікава інформація, особливо для студента практиканта! Дуже дякую!

  11. myfizika said,

    Дякую.

  12. Ірина А., Київ said,

    Шановна Євгеніє Борисівно! Дякую Вам за те, що ділитеся своїми наробками.

  13. Сергій said,

    Шановна Євгеніє Борисівно! Дякую Вам за Ваші наробками, некожний поділиться своїми роботами.

  14. Ніка said,

    Велике спасибі за розробки, дуже інформативно!

  15. Харьков said,

    Большое спасибо за такой материал. Спасибо Вам за Ваш труд. На уроках дети с большим удовольствием реагируют на красочный и доступный материал презентаций. Спасибо, что помогаете нам учителям готовиться к урокам.

  16. светлана said,

    Просто супер!!!Вы умничка, такой труд!!!Спасибо за возможность пользоваться вашим материалом.

  17. Володимир said,

    Шановна Євгенія Борисівна! Щиро дякую за презентації! Завдячуючи Вашим напрацюванням, при підготовці до уроків значно економлю такий дорогоцінний вчительський час.

  18. Ліза Жалніна said,

    ДУЖЕ-ДУЖЕ-ДУЖЕ-ДУЖЕ ДЯКУЮ) Я почала хоч щось розуміти бо був повний нуль, і навіть отримала 11) ДЯКУЮ ВЕЛИКЕ!!!)

  19. Слава Литоаенко 6 А клас said,

    я заходив але не найшов питання

    • myfizika said,

      Слава, заходиш на сторінку “Природознавство. 6 клас” і зверху на сторінці є кнопка “ПРИРОДОЗНАВСТВО, 6 КЛАС”, натискаєш її відкриваються питання

  20. myfizika said,

    Слава, поглянь тут зверху є кнопка

  21. Слава Литоаенко 6 А клас said,

    Дякую

    • myfizika said,

      Зниклі: види, про які після неодноразових пошуків, проведених у типових місцевостях або в інших відомих та можливих місцях поширення, відсутня будь-яка інформація про їх існування у дикій природі;
      Зникаючі: види, що знаходяться під загрозою зникнення, збереження яких є малоймовірним, якщо продовжиться згубна дія факторів, що впливають на їх стан;
      Вразливі: види, які у найближчому майбутньому можуть бути віднесені до категорії «зникаючих», якщо продовжиться дія факторів, що впливають на їх стан;
      Рідкісні: види, популяції яких невеликі, які у наш час[Коли?] не відносяться до категорії «зникаючих» чи «вразливих», хоча їм і загрожує небезпека;
      Невизначені: види, про які відомо, що вони відносяться до категорії «зникаючих», «вразливих» чи «рідкісних», однак достовірна інформація, яка б дозволяла визначити, до якої із зазначених категорій вони відносяться — відсутня;
      Недостатньо відомі: види, які можна було б віднести до однієї з вище перерахованих категорій, однак у зв’язку з відсутністю повної достовірної інформації питання залишається невизначеним;
      Відновлені: види, популяції яких завдяки вжитим заходам щодо їх охорони не викликають стурбованості, однак не підлягають використанню і вимагають постійного контролю.

  22. Слава Литоаенко 6 А клас said,

    Підскажіть будьласка. Що представляє собою Червона книга? За якими категорiями кожен вид включено до Червоної книги ?

    • myfizika said,

      Червона книга України -анотований та ілюстрований перелік рідкісних видів та підвидів, що знаходяться під загрозою зникнення на території України, і підлягають охороні; основний документ, в якому узагальнено матеріали про сучасний стан рідкісних і таких, що знаходяться під загрозою зникнення, видів тварин і рослин, на підставі якого розробляються наукові і практичні заходи, спрямовані на їх охорону, відтворення і раціональне використання.
      У виданні Червоної книги 2009 року для видів застосовано наступні критерії:
      Вразливий;
      Зникаючий;
      Недостатньо відомий;
      Неоцінений;
      Рідкісний.

  23. Слава Литоаенко 6 А клас said,

    Дякую ви мене дуже виручили

  24. Олесь said,

    Шановна Евгенія Борисівна! Велика вдячність Вам за таку потрібну і цікаву справу! Хай бог дає Вам здоров”я!

Залишити коментар